- Strona główna
- Postępowanie ID 1084223
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1084223 :
Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego we wsi Koninko, w rejonie ulicy Drukarskiej, Dziennikarskiej i Telewizyjnej, gmina Kórnik.
Wystawiający
-
UżytkownikMariusz Stodolniak
-
Organizacja
-
OddziałMiasto i Gmina Kórnik
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-25 14:39:00
-
Składania2025-04-04 13:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Miasta i Gminy Kórnik informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców.
Niniejsze zamówienie ma na celu uzyskanie ofert na opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Urząd Miasta i Gminy Kórnik zaprasza do składania ofert cenowych na opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z załączoną do zapytania uchwałą w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, przedstawionym zakresem opracowania oraz obowiązującymi przepisami prawa.
Podjęcie niniejszej uchwały ma na celu określenie zasad zabudowy i zagospodarowania terenu, zgodnie z zapisami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Kórnik, zatwierdzonym uchwałą VIII/132/2024 z dnia 27 listopada 2024 r. (tereny zabudowy usługowe i obiektów produkcyjnych, składów i magazynów).
Obszar objęty przystąpieniem do sporządzenia planu obejmuje powierzchnię około 45,5 ha.
Termin wykonania zamówienia: 18 m-c od dnia podpisania umowy.
W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania:
1) projekt planu miejscowego w 1 egzemplarzu w wersji papierowej i cyfrowej wraz z załącznikiem graficznym (w ilości 3 sztuk, w tym 1 egzemplarz obustronnie laminowany, oprawiony w listwy gwarantujące ekspozycję, poprzez wieszanie planszy - odrążkowany);
2) dane przestrzenne miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o których mowa w art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
3) prognoza oddziaływania na środowisko.
W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie również:
1) opracować wystąpienie o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, o ile zajdzie taka potrzeba;
2) przeprowadzić analizę uwarunkowań (w tym otrzymanych kopii decyzji administracyjnych), analizę wniosków i opinii do planu zgłoszonych przez osoby fizyczne, prawne i instytucje na etapie przystąpienia do opracowania planu miejscowego, wraz z opracowaniem propozycji ich uwzględnienia, wyniki analiz przedstawić graficznie na koncepcji opracowania,
3) opracować wzory dokumentów związanych z procedurą formalno – prawną (w tym wzory pism wraz z rozdzielnikami) oraz materiały niezbędne do rozpatrzenia złożonych uwag do projektu planu;
4) opracować teczki dokumentacji formalno – prawnej (po przeprowadzeniu procedury formalno – prawnej przez Zamawiającego i dostarczeniu odpowiednich dokumentów) – w 2 egz. (oryginał i kopia);
5) do udziału w czynnościach niezbędnych przy opiniowaniu opracowań planistycznych, w tym udziału w posiedzeniach Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, obradach komisji i sesjach Rady Miasta i Gminy Kórnik, podczas prowadzonych konsultacji społecznych oraz do obecności w siedzibie Zamawiającego w terminach obustronnie ustalonych.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu:
1) projekt uchwały wraz z niezbędnymi załącznikami w celu uchwalenia przez Radę Miasta i Gminy Kórnik w postaci zgodnej z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27.12.2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych w postaci XML edytora publicznego EDAP lub edytora komercyjnego edytor EAP;
2) kompletnego planu miejscowego w formie elektronicznej, w celu wprowadzenia go do Systemu Informacji Przestrzennej (ogólne informacje o planie w pliku tekstowym, rysunek planu w formacie Shape, ustalenia planu w formie plików HTML lub XML).
Zaoferowana przez Wykonawcę cena za przedmiot umowy powinna zostać skalkulowana w ten sposób, że powtórzenie któregokolwiek z etapów procedury (bez względu na przyczynę) i wprowadzenie etapowania procedury planu oraz zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy w trakcie procedury planu nie spowoduje wzrostu ceny.
Wzór umowy stanowi załącznik do postępowania.
Do oferty należy dołączyć:
1) wykaz wykonanych przez oferenta w ciągu ostatnich pięciu lat opracowań urbanistycznych (plany miejscowe), z podaniem powierzchni opracowania oraz okresu realizacji zlecenia (od dnia podpisania umowy do dnia uchwalenia planu) wraz ze stosownymi listami referencyjnymi;
2) kserokopię polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zawodowej.
Oferty cenowe należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04.04.2025 r. godz. 13:00.
Prace związane z opracowaniem projektu planu miejscowego podzielone zostały na etapy, których terminy realizacji określać będzie umowa. Wzór umowy stanowi załącznik do postępowania.
Zadanie będzie realizowane zgodnie z ustalonym w umowie harmonogramem prac.
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp, przepisy stosuje się do zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130.000 zł.
Miasto i Gmina Kórnik informuje, iż w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r., poz 1751), od dnia 1 listopada 2019 r. będzie dokonywać płatności od 15.000 zł brutto należnego wynagrodzenia Zleceniobiorcy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności tzw. "split payment".
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru wykonawcy, bez podania przyczyny. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
