Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 00:49:28
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1086712
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1086712 : Usługa w postaci wymiany wykładzin w pomieszczeniach służbowych Szkoły Policji w Katowicach.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Awatar Pracownika Natalia Lieber
    • Organizacja
      Szkoła Policji w Katowicach
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-03-28 15:25:00
    • Składania
      2025-04-04 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      -
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    CHARAKTERYSTYKA

    1.    Montaż zakupionej i dostarczonej przez Wykonawcę wykładziny PCV TARKETT OPTIMA (kolor do uzgodnienia) w pomieszczeniach biurowych w budynkach „N”, „B” oraz „H4”:

     

    Lp.

    Pomieszczenie

    Powierzchnia w m2

    1.

    N.002

    3,9

    2.

    N.003

    7,5

    3.

    N.004

    3,5

    4.

    N.005

    3,7

    5.

    N.007

    22,9

    6.

    N.011

    12,6

    7.

    N.012

    10,7

    8.

    B-001

    11,0

    9.

    B-002

    10,9

    10.

    B-003

    12,1

    11.

    B-004

    11,0

    12.

    B-005

    11,8

    13.

    B-006

    25,7

    14.

    H-024

    13,7

    15.

    H-026

    14,4

    16.

    H-027

    14,1

    Łącznie

    189,50

     

    2.    Montaż zakupionej i dostarczonej przez Wykonawcę wykładziny PCV GERFLOR Taralay Impression Compact (kolor do uzgodnienia) w pomieszczeniach sal wykładowych w budynkach „N”, „C” oraz „H2”:

     

    Lp.

    Pomieszczenie

    Powierzchnia w m2

    1.

    N.001

    76,6

    2.

    C-024

    117,0

    3.

    H-019

    38,8

    Łącznie

    232,4

     

    Zakres prac:

    1)     demontaż i utylizacja obecnej wykładziny;

    2)     przygotowanie podłoża pod montaż poprzez szpachlowanie, szlifowanie, gruntowanie i wykonanie wylewki samopoziomującej do 3mm;

    3)     montaż wykładziny na kleju wraz ze spawaniem, z wywinięciem na ścianę
    na wys. 10 cm oraz akrylowaniem cokołu;

    4)     montaż listwy progowej aluminiowej (wciskanej)/kolor do uzgodnienia w łącznej ilości 19 szt., o szer. 3 cm i dł. 0,93 m;

    5)     montaż listwy progowej aluminiowej (wciskanej)/kolor do uzgodnienia w ilości 1 szt., o szer. 3 cm i dł. 1,60 m.

     

     

    WYMAGANIA, WARUNKI

    Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią umowy dołączonej w formie załącznika oraz wypełnienie formularza ofertowego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.

     

    1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.

    2.      Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
    i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.

    3.      Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
    i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
    do wykonania umowy.

    4.      Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonaną usługę na okres
    co najmniej 24 miesięcy.

    5.      Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę w dniach roboczych
    od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00.

    6.      Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą wykonywać.

    7.      Wykonawca przystępujący do postępowania winien prowadzić przedmiot działalności związany z zamówieniem i legitymować się odpowiednim wpisem
    w tym zakresie.

    8.      Wykonawca na etapie postępowania winien przedstawić referencje bądź inny dokument potwierdzający wykonanie usługi w niniejszym zakresie z ostatnich
    12 miesięcy.

    9.      Zamawiający nie wyraża zgody na realizację usługi przez firmy podwykonawcze.

    10.  Odbioru całkowitego usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona uwzględniona w umowie.

    11.  Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru końcowego potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń.

    1. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej usługi przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.

    13.  Zamawiający umożliwia wykonanie wizji lokalnej po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.  

    1. Wykonawca przewiduje przeprowadzenie aukcji lub licytacji na platformie zakupowej.

     

    DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI

    Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.

     

    INFORMACJA

    Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.

     

    Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 w godzinach 8:00 – 15:00.

     

    TERMIN REALIZACJI : do 27 czerwca 2025 r.;

    WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    ZAŁĄĆZNIK DO UMOWY - FORMULARZ OFERTOWY wykładziny pcv 2025 POPRAWIONE.doc doc 46.5
    2025-03-31 15:28:07
    Postępowanie
    WZÓR UMOWY NA wymianę wykładzin w Szkole Policji 2025 POPRAWIONY.docx docx 49.08
    2025-03-31 15:28:12
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-04-24 13:33:34
    Natalia Lieber Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie unieważniono z uwagi na brak możliwości zapewnienia uczciwej konkurencji.

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Usługa w postaci wymiany wykładzin w pomieszczeniach służbowych Szkoły Policji w Katowicach. - 1 usługa Szkoła Policji w Katowicach
    ul. gen. Jankego 276
    40-684, Katowice
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2392 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    368

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć