Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 00:27:15
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1101575
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1101575 : Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej dla zadania pn.: „Dostawa i montaż kotła warzelnego do pomieszczenia kuchni w budynku „U” stołówka Szkoły Policji w Katowicach”

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Marcin Kurpas
    • Organizacja
      Szkoła Policji w Katowicach
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-28 07:41:00
    • Składania
      2025-05-12 12:00:00
    • Otwarcie ofert
      -
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej dla zadania

    pn.: „Dostawa i montaż kotła warzelnego do pomieszczenia kuchni w budynku „U” stołówka Szkoły Policji w Katowicach”.

    Kod CPV: 71240000-2 usługi architektoniczne inżynieryjne i planowania.

     

    Opis przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej służącej określeniu koniecznych prac umożliwiających zamontowanie kotła warzelnego gazowego o pojemności 500 l w pomieszczeniu kuchni w budynku „U” (stołówka) Szkoły Policji w Katowicach przy ul. gen. Jankego 276.

     

    1. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje w szczególności:

    -        wykonanie ekspertyzy stropu pod kątem możliwości umiejscowienia kotła warzelnego o pojemności 500 l,

    -        w przypadku konieczności wykonanie projektu wzmocnienia stropu lub wykonanie miejscowego wzmocnienia pod montaż kotła,

    -        inwentaryzacja w zakresie wymaganym do realizacji zadania,

    -        projekt doprowadzenia wymaganych mediów do kotła: inst. wod-kan, inst. gazowej, inst. elektryczna,

    -        projekt wykonania wyciągu nad kotłem wraz z projektem zasilania oraz sterowania,

    -        uzyskanie wymaganych przepisami prawa pozwoleń lub dokonanie stosownych zgłoszeń dla prac ich wymagających,

    -     dokumentacja projektowa wymagana do uzyskania pozwoleń lub dokonanie stosownych zgłoszeń – w przypadku wystąpienia takiej konieczności,

    -       dokumentacja projektowa – wykonawcza dla zrealizowania celu jakim jest montaż kotła warzelnego o pojemności 500 l. W skład powyższej dokumentacji wchodzą m.in. projekt wzmocnienia stropu (jeśli wystąpi taka konieczność), ew. montaż konstrukcji wsporczej pod kocioł, projekty poszczególnych instalacji.

     

    1. Zakres przewidywanych prac obejmuje w szczególności:

    -        montaż kotła warzelnego o pojemności 500 l,

    -        doprowadzenie niezbędnych instalacji do funkcjonowania kotła (inst. wod-kan, inst. gazowej, inst. elektryczna),

    -        wykonanie odpływu w posadzce przy kotle,

    -        wykonanie wzmocnienia stropu lub podpory pod planowany kocioł (w przypadku takiej konieczności),

    -        montaż wyciągu nad kotłem wraz z doprowadzeniem do niego zasilania oraz sterowaniem.

     

    1. Forma dokumentacji:

    -        projekt wykonawczy – 3 egz.,

    -        przedmiar robót – 3 egz.,

    -        specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.,

    -        kosztorys inwestorski – 2 egz.

     

    1. Komplet ww. dokumentacji Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu również w postaci elektronicznej na nośniku elektronicznym w wersji oryginalnej utworzonej przez poszczególne programy projektowe oraz kosztorysowe w tym *.ath, jak również przekonwertowane do formatu *.pdf.
    2. Projekt powinien zawierać także opis prac towarzyszących, w tym konieczność wykonania prac związanych z niezbędnym przemieszczaniem w trakcie prowadzonych robót istniejącego wyposażenia kwaterunkowego obiektu.
    3. Wykonawca po zapoznaniu się z obiektem zaproponuje rozwiązania materiałowe, technologię wykonania oraz dodatkowy niezbędny zakres do przeprowadzenia remontu obiektu. Projekt winien zawierać poprawę rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, np. oświetlenia, jak również uwzględniać oszczędność zużycia mediów.
    4. Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadaną dokumentację techniczną.
    5. Wykonawca winien wykonać usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, i narzędzi, a ich koszty wliczyć w wynagrodzenie.
    6. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego następuje na jego koszt i ryzyko.
    7. Zamawiający zastrzega, że wszystkie prace realizowane będą przy zachowaniu ciągłego działania Szkoły i nie mogą uniemożliwiać jej funkcjonowania.
    8. Sposób obliczenia ceny.

    1)  Zamawiający ustala, iż wynagrodzenie należne Wykonawcy za zrealizowanie usługi, będącej przedmiotem niniejszego postępowania, będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, które obejmuje wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym.

    2)  Cenę oferty należy wyliczyć w oparciu o przyjęty zakres zamówienia wynikający z treści zapytania ofertowego, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i składniki niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

    3) Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą oraz sztuką budowlaną.

    1. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty pod rygorem odrzucenia oferty. W tym celu Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 7 maja 2025 r. o godz. 9.00. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wizję lokalną w innym terminie po uprzednim jej ustaleniu.
    2. Pytania co do treści zamówienia należy składać za pomocą platformy zakupowej.
    3. Termin zakończenia realizacji dokumentacji wraz z uzyskanie koniecznych decyzji lub braku sprzeciwu wyznacza się na 60 dni od dnia podpisania umowy.
    4. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia licytacji elektronicznej.
    5. Powyższe postępowanie nie jest w żaden sposób wiążące dla stron i nie musi się zakończyć wyborem Wykonawcy.
    6. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.
    7. Wykonawca przystępujący do postępowania winien prowadzić przedmiot działalności związany z zamówieniem i legitymować się odpowiednim wpisem w tym zakresie.
    8. Odbioru dokumentacji ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona.

     

    WYMAGANIA, WARUNKI

    Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zapytania i wymagań Zamawiającego.

    Niezbędne jest posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

    Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w postępowaniu jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 7 maja 2025 r. o godz. 9:00.

    Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest
    o nieskładanie oferty.

     

    KARY I INNE POSTANOWIENIA

    1.    Zgodnie z zapisami umowy.

     

    Dodatkowe warunki realizacji zamówienia:

    Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.

     

    INFORMACJA

    Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

     

    Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: podkom. Piotr Wita ekspert Wydziału Zaopatrzenia tel. 47 8516464 oraz asp. szt. Marcin Kurpas specjalista Wydziału Zaopatrzenia tel. 47 8516432 w dni robocze w godzinach 8:00-14:00. 

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    umowa - projekt wzoru (załącznik nr 2).pdf pdf 446.44
    2025-04-28 07:41:00
    Postępowanie
    opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).doc doc 66.5
    2025-04-28 07:41:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej dla zadania pn.: „Dostawa i montaż kotła warzelnego do pomieszczenia kuchni w budynku „U” stołówka Szkoły Policji w Katowicach” - 1 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2392 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - 60 dni od dnia podpisania umowy zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    204
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć