Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-09-2018 14:34:35 |
Składania : | 25-09-2018 10:00:00 |
Otwarcia : | 25-09-2018 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
I. Zapisy ogólne
1. W imieniu Burmistrza Szubina zapraszamy do składania oferty na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Modernizacja stołówki w Szkole Podstawowej nr 1 w Szubinie - dokumentacja". Pomieszczenia objęte modernizacją przedstawia załącznik, tj. jadalnia, sala zajęć praktycznych, kuchnia, wentylatornia, magazyn produktów suchych, magazyn zasobowy, szatnia personelu, zmywalnia naczyń, komunikacja, magazyn odpadów, obieralnia, magazyn ziemniaków i warzyw, biuro, ewentualnie część pomieszczenia określonego jako "szatnie, rekreacja". Stołówka dostosowana dla ok. 100 uczniów klas 0-IV szkoły podstawowej.
2. W przypadku pytań technicznych / merytorycznych, proszę o kontakt z Dorotą Hejnicką pod nr tel. 52 391 07 72.
3. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus pod nr +48 61 679 19 00, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
4. Informujemy, że oferty w niniejszym zapytaniu cenowym będą oceniane wg jednego kryterium - ceny.
5. Termin opracowania dokumentacji projektowej do 17.12.2018 r.
2018-09-24 13:38 | Dorota Hejnicka | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Z uwagi na konieczność przesunięcia środków na inne zadania inwestycyjne w budżecie Gminy na 2018 r. odstępuje się od realizacji tego zadania w roku bieżącym. Zadanie planuje się zrealizować w roku 2019 a wykonawcę wyłonić w odrębnym postępowaniu. |
Komunikaty