- Strona główna
- Postępowanie ID 1083005
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1083005 :
ZP-11-SKW-2025 Dostawa bielizny
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-25 12:05:00
-
Składania2025-04-02 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-02 09:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-02
12:15:03
|
Zamówienia Publiczne |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2025-04-02
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota,
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
objętego
wnioskiem: - w wysokości 450 000,00 zł (brutto), w tym w przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych, kwotę na sfinansowanie: na część nr 1 w wysokości: 25 000,00 zł (brutto). na część nr 2 w wysokości: 40 000,00 zł (brutto). na część nr 3 w wysokości: 195 000,00 zł (brutto). na część nr 4 w wysokości: 75 000,00 zł (brutto). na część nr 5 w wysokości: 90 000,00 zł (brutto). na część nr 6 w wysokości: 10 000,00 zł (brutto). na część nr 7 w wysokości: 15 000,00 zł (brutto). |
2025-03-27
14:39:11
|
Zamówienia Publiczne |
Komunikat
publiczny
w
załączniku.
Załączniki |
2025-03-27
10:51:01
|
Zamówienia Publiczne |
Zgodnie
z
załączonymi
WTU
i
WDTT
Zamawiający
na
podstawie
art. 137 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyjaśnia i zmienia treść SWZ w pkt. IV ppkt. 10, w następujący sposób: 10. Podział zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 7 niżej wymienionych części, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach jednego postępowania: Część nr 1 – Skarpety letnie w ilości 2000 par + do 50 par w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT- 538/MON stanowiącą załącznik nr 2.1 do SWZ kod CPV – 18317000-4 Część nr 2 – Skarpety zimowe w ilości 2000 par + do 50 par w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT- 539/MON stanowiącą załącznik nr 2.2 do SWZ kod CPV – 18317000-4 Część nr 3 – Bielizna letnia długa w ilości 500 kompletów + do 50 kpl. w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT- 505T/MON stanowiącą załącznik nr 2.3 do SWZ kod CPV – 18310000-5 Część nr 4 – Bielizna specjalna letnia WS w ilości 300 kompletów + do 50 kpl. w ramach prawa opcji. Zgodnie z WTU – 74/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.4 do SWZ kod CPV – 18310000-5 Część nr 5 – Bielizna specjalna zimowa WS w ilości 300 kompletów + do 50 kpl. w ramach prawa opcji. Zgodnie z WTU - 75/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.5 do SWZ kod CPV – 18310000-5 Część nr 6 – Skarpetki letnie WS w ilości 200 par sztuk + do 50 par w ramach prawa opcji. Zgodnie z WTU- 76/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.6 do SWZ kod CPV – 18317000-4 Część nr 7 – Skarpetki zimowe WS w ilości 200 par sztuk + do 50 par w ramach prawa opcji. Zgodnie z WTU- 77/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.7 do SWZ kod CPV – 18317000-4 Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do jednej części, kilku lub wszystkich części zamówienia. III. TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT POZOSTAJE BEZ ZMIAN. |
2025-03-26
09:28:23
|
Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
–
Służba
Kontrwywiadu
Wojskowego
z
siedzibą
przy
ul.
Wojciecha
Oczki
1
w
Warszawie,
na
podstawie
art.
135
ust.
2
i
6
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2024
r.,
poz.
1320
z
późn.
zm.)
zwanej
dalej
ustawą
informuje,
że
do
Zamawiającego
wpłynęło
pytanie
do
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
(SWZ)
od
potencjalnego
Wykonawcy,
w brzmieniu przytoczonym poniżej. I. Pytanie do postępowania: „Zamawiający w rozdziale IV ust. 10 SWZ wskazał podział zamówienia na części, jednak pojawiają się rozbieżności pomiędzy opisanymi produktami a oznaczonymi wzorami MON, co może budzić wątpliwości co do jednoznacznej interpretacji zamówienia. W szczególności: „Cześć nr 4 - bielizna specjalna letnia WS w ilości 300 kompletów - do 50 kpl. w ramach prawa opcji. Zgodnie z WTU - 505T/MON stanowiącą załącznik nr 2.4 do SWZ” Zgodnie z opisem, produkt ma odpowiadać wzorowi 505T/MON, który dotyczy bielizny letniej długiej. Prosimy o potwierdzenie, czy jest to właściwy wzór dla tej części zamówienia, czy też zamawiający miał na myśli inny wzór. „Cześć nr 5 - bielizna specjalna zimowa WS w ilości 300 kompletów - do 50 kpl. w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT - 518L/MON stanowiącą załącznik nr 2.5 do SWZ” W opisie wskazano, że ta część dotyczy bielizny specjalnej zimowej WS, natomiast powołano się na wzór 518L/MON, który dotyczy bielizny letniej. Prosimy o wskazanie, jaki wzór należy uwzględnić przy realizacji tej części zamówienia. „Cześć nr 6 - Skarpetki letnie WS w ilości 200 par sztuk - do 50 par w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT – 304A/MON stanowiącą załącznik nr 2.6 do SWZ” W SWZ powołano wzór WDTT – 304A/MON, który w rzeczywistości dotyczy koszulki polowej, a nie skarpetek letnich. Prosimy o wyjaśnienie, jaki właściwy wzór powinien zostać przyjęty. „Cześć nr 7 - Skarpetki zimowe WS w ilości 200 par sztuk - do 50 par w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT – 304A/MON stanowiącą załącznik nr 2.7 do SWZ” Podobnie jak powyżej, wskazany wzór WDTT – 304A/MON dotyczy koszulki polowej. Prosimy o doprecyzowanie, jaki wzór należy uwzględnić dla tej części zamówienia. W związku z powyższymi rozbieżnościami zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie i wskazanie właściwych wzorów MON, które powinny być zastosowane przy realizacji poszczególnych części zamówienia.” II. ODPOWIEDZI NA PYTANIA Zgodnie z załączonymi WTU i WDTT Zamawiający na podstawie art. 137 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyjaśnia (zmienia) treść SWZ w pkt. IV ppkt. 10, w następujący sposób: "10. Podział zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 7 niżej wymienionych części, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach jednego postępowania: Część nr 1 – Skarpety letnie w ilości 2000 par + do 50 par w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT- 538/MON stanowiącą załącznik nr 2.1 do SWZ kod CPV – 18317000-4 Część nr 2 – Skarpety zimowe w ilości 2000 par + do 50 par w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT- 539/MON stanowiącą załącznik nr 2.2 do SWZ kod CPV – 18317000-4 Część nr 3 – Bielizna letnia długa w ilości 500 kompletów + do 50 kpl. w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT- 505T/MON stanowiącą załącznik nr 2.3 do SWZ kod CPV – 18310000-5 Część nr 4 – Bielizna specjalna letnia WS w ilości 300 kompletów + do 50 kpl. w ramach prawa opcji. Zgodnie z WTU – 74/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.4 do SWZ kod CPV – 18310000-5 Część nr 5 – Bielizna specjalna zimowa WS w ilości 300 kompletów + do 50 kpl. w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT- 75/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.5 do SWZ kod CPV – 18310000-5 Część nr 6 – Skarpetki letnie WS w ilości 200 par sztuk + do 50 par w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT- 76/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.6 do SWZ kod CPV – 18310000-5 Część nr 7 – Skarpetki zimowe WS w ilości 200 par sztuk + do 50 par w ramach prawa opcji. Zgodnie z WDTT- 77/DKWS stanowiącą załącznik nr 2.7 do SWZ kod CPV – 18310000-5 Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do jednej części, kilku lub wszystkich części zamówienia." III. TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT POZOSTAJE BEZ ZMIAN. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
