- Strona główna
- Postępowanie ID 1086120
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1086120 :
GN.272.11.2025 wykonanie regulacji prawnej gruntów Skarbu Państwa, działki nr 145, obręb Boruja Nowa, gmina Nowy Tomyśl
Wystawiający
-
UżytkownikEmilia Silska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Nieruchomościami
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-02 14:53:00
-
Składania2025-04-10 14:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający: Powiat Nowotomyski zaprasza do udziału w postępowaniu na : wykonanie regulacji prawnej gruntów Skarbu Państwa, działki nr 145, obręb Boruja Nowa, gmina Nowy Tomyśl.
II. Opis przedmiotu zamówienia: badanie stanu prawnego z ustaleniem i podaniem numerów ksiąg wieczystych, podaniem podstawy prawnej przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa ze wskazaniem położenia dokumentów w księdze wieczystej lub zmiany w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz dostarczenie kserokopii tych dokumentów, wskazanie podstaw prawnych określających prawa obecnych właścicieli. Dane będące wynikiem badania stanu prawnego należy zestawić w formularzu pn. „Badanie stanu prawnego” zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
Ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej bądź wznowienie znaków
granicznych, sporządzenie dokumentów umożliwiających dokonanie podziału
nieruchomości w trybie art. 96 ust. 3 ustawy
o gospodarce nieruchomościami (tj. podział nieruchomości polegający na
wydzieleniu wchodzących w jej skład działek gruntu, odrębnie oznaczonych w
katastrze nieruchomości) oraz aktualizację ewidencji gruntów i budynków. Dokumenty opracowane w ramach niniejszej umowy należy przedłożyć
Zamawiającemu w formie papierowej z pismem przewodnim oraz w wersji
elektronicznej.
III. Wymagany termin wykonania zamówienia:
do dnia 31 lipca 2025 r. (w tej dacie operat geodezyjny winien
być pozytywnie zweryfikowany
i przyjęty do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej). Za datę wykonania pracy uznaje się datę doręczenia
Zamawiającemu kompletnej dokumentacji, zarówno
w wersji elektronicznej, jak i papierowej.
IV. Podstawy wykluczenia z postępowania:
1.
a) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o
szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego wyklucza się:
·
wykonawcę
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
· wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
· wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
b) W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie o której mowa w pkt a), zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
c) Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
d) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt a), które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej, o której mowa w art. 7 ust. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2.
O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z powodu:
a) naliczenia im przez Zamawiającego kar umownych z tytułu oddania przez nich prac z wadami objętych zakresem przedmiotu zamówienia ofertowego, w ciągu ostatnich trzech lat od daty złożenia przez nich oferty,
b) dwukrotnego oddania przez nich Zamawiającemu prac objętych zakresem przedmiotu zamówienia ofertowego wykonanych z nienależytą starannością, które skutkowało sporządzeniem przez Zamawiającego „Protokołu z odbioru prac z wadami”,
c) odstąpienia przez Zamawiającego od zawartej umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w ciągu ostatnich trzech lat od daty złożenia przez nich oferty.
V. Warunki udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy) oraz sposób ich weryfikacji (wymagane dokumenty – jeżeli dotyczy):
1.
Dysponowanie przez wykonawcę lub osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia
uprawnieniami zawodowymi w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2, ustawy
z dnia
17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. 2024 poz. 1151 ze
zm.), lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów, a także dysponowanie odpowiednimi jednostkami
sprzętu, narzędziami
i urządzeniami technicznymi oraz zasobami ludzkimi niezbędnymi do prawidłowego
wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Przedłożenie wypełnionego formularza pn. OFERTA, będącego załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego. Formularz winien być sporządzony i podpisany zgodnie z instrukcją wskazaną w punkcie „VIII. Opis sposobu przygotowania oferty” zapytania ofertowego.
3.
Udział w postępowaniu może wziąć podmiot spełniający warunki wykonawcy
prac geodezyjnych lub prac kartograficznych określone w art. 11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne
i kartograficzne.
4. Przedłożenie wypełnionego oświadczenia o wydzielonym rachunku VAT.
VI. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej: Cena ofertowa brutto 100%.
VII. Sposób obliczenia ceny:
1. Cena oferty to cena ofertowa brutto wymieniona w formularzu OFERTA.
2. Cena wskazana przez Wykonawcę w ofercie musi:
a) być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje;
b) uwzględnić wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Wykonawca ma obowiązek wypełnienia formularza OFERTA.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty, informacje dotyczące złożenia niezbędnych dokumentów i oświadczeń:
1. Oferta ma być sporządzona czytelnie, w języku polskim w formie elektronicznej.
2. Ofertę podpisuje Wykonawca lub osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
3. Oferta oraz wszystkie przedkładane dokumenty winny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
4. Forma złożenia oferty: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1086120
IX. Warunki, zasady płatności:
Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy wykonawcy podany na fakturze. Jeżeli wskazany przez wykonawcę na fakturze rachunek bankowy nie jest rachunkiem rozliczeniowym i nie został umieszczony na białej liście podatników VAT, zamawiający informuje wykonawcę o wstrzymaniu płatności do czasu przedłożenia prawidłowego numeru rachunku rozliczeniowego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za płatność po terminie określonym w zamówieniu spowodowaną brakiem możliwości dokonania płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności w szczególności związanym z brakiem właściwego rachunku rozliczeniowego na fakturze. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.
Treść § 6 umowy ulegnie zmianie w przypadku gdy Wykonawca nie będzie płatnikiem VAT.
X. Miejsce i termin składania oferty:
ofertę cenowa należy złożyć w terminie do dnia 10.04.2025 r. do godz. 14.30.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platforma zakupowa pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1086120
XI. Wskazanie osób upoważnionych przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami: Jolanta Budzisz – Kierownik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami – tel. 614426747 lub Katarzyna Luch – inspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami - tel. 61 4426748.
XII. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zaproszenia do składania ofert, unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jak również do zakończenia niniejszego postępowania bez wybrania oferty i bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca we własnym zakresie uzyska dokumenty niezbędne do realizacji zamówienia.
XIII. Informacje o podpisaniu umowy / zlecenia: Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę Zamawiający zleci wykonanie przedmiotu umowy. O wyborze Wykonawcy Oferenci zostaną poinformowani telefonicznie bądź mailem, jak również o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich Wykonawców poprzez zamieszczenie informacji na stronie prowadzonego postępowania.
XIV. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Nowotomyski ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl e-mail: starostwo@powiatnowotomyski.pl.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani Marlena Galas e-mail: iod@powiatnowotomyski.pl tel. 61 44 26 705
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza 130 000,00 złotych.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane
d) żądania usunięcia danych, gdy:
· dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
· dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
· po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
· osoby te kwestionują prawidłowość danych
· przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
· Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
· osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożliwością uczestnictwa ww. postępowaniu.
8.
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z administratorem, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-11
14:01:17
|
Emilia Silska |
wyniki
postępowania
-
wykonanie
regulacji
prawnej
gruntów
Skarbu
Państwa,
działki
nr
145,
obręb
Boruja
Nowa
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
