- Strona główna
- Postępowanie ID 1112766
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1112766 :
LI.VIII.2380.134.2025.AC Zakup środków do czyszczenia elektroniki
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Piwiński
-
Organizacja
-
OddziałWydział Łączności i Informatyki
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-19 16:10:00
-
Składania2025-05-20 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-20 11:05:00
-
Tryb
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem postępowania jest zakup:
1. Activejet Zestaw do czyszczenia ekranów 2w1 AOC-269 w ilości 20 sztuki.
2. Activejet Sprężone powietrze AOC-201 600ml w ilości 20 sztuk.
3. ZEISS Chusteczki do czyszczenia okularów ZS0666-762 op. 200 szt w ilości 3 sztuki.
4. TESA Środek zmywacz w sprayu do usuwania kleju etykiet naklejek taśmy 200ml w ilości 5 sztuki.
5. Activejet AOC-500 Ściereczka czyszcząca z mikrofibry 15x18cm w ilości 5 sztuki.
6. Cleanser Druk 5000ml art.043 w ilości 10 sztuki.
Pozycje nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 będą rozpatrywane w ramach jednego zadania.
Warunki postępowania:
1. Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez platformę zakupową.
2. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
4. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.
5. Płatność - przelew 30 dni.
6. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający nie dokona jego odbioru.
7. Wykonawca gwarantuje, że towar jest fabrycznie nowy, nieużywany, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
8. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
9. Termin dostarczenia towaru do siedziby Zamawiającego, najpóźniej 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Niezrealizowanie zamówienia w przedmiotowym terminie może skutkować odstąpieniem od zamówienia bez ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek kosztów finansowych.
10. Wykonawca udzieli na oferowany towar min. 24 miesiące gwarancji.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia lub zwiększenia ilości zamawianych sztuk w ramach posiadanych środków finansowych.
12. Wykonawca musi złożyć ofertę na wszystkie pozycje.
13. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja. Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Zapytania co do procedury zakupu: Paweł Piwiński, KWP w Poznaniu, tel. 47 77 141 30 lub e-mail: pawel.piwinski@po.policja.gov.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
