Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-09-2024 13:10:00 |
Składania : | 02-10-2024 14:00:00 |
Otwarcia : | 02-10-2024 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Kurpiowska 21, 07- 410 Ostrołęka,
tel. (29) 760 32 61, e-mail: sekretariat@opwik.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Dostawa posiłków profilaktycznych 2024/2025 dla pracowników OPWiK Sp. z o.o.
Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami:
W sprawach merytorycznych: Iwona Zdziarska, tel: 29 769 47 72
Termin realizacji zamówienia: od 02.11.2024 r. do 31.03.2025 r.
Opis przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca będzie dostarczał posiłki wraz z ich rozładunkiem w ilościach i terminach uzgodnionych
z Zamawiającym po otrzymaniu zamówienia za pomocą poczty e-mail na określoną ilość towaru.
Zamawiający przewiduje około sześć dostaw w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach
zamawianego asortymentu w stosunku do ilości wskazanych w formularzu cenowym. Rozliczenie
z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości
faktycznie dostarczonych posiłków.
3) Reklamacje Zamawiający zgłosi telefonicznie najpóźniej w dniu wykrycia wady.
4) Wykonawca jest zobowiązany do wymiany posiłków złej jakości w terminie 3 dni od momentu złożenia
reklamacji.
5) Dostawa towaru nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia.
6) Dostarczone posiłki powinny posiadać niezbędne atesty sanitarno-epidemiologiczne i jednocześnie
spełniać wymogi dopuszczające je do obrotu w handlu artykułami spożywczymi.
7) Posiłki objęte przedmiotowym postępowaniem winny mieć termin gwarancji do spożycia nie krótszy
niż 12 miesięcy od dnia zakupu.
8) Oferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty i zobowiązania związane z wykonaniem i
dostawą przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić ewentualne upusty i zniżki oferowane przez
Wykonawcę.
9) Cena oferty jest stała i niezmienna przez okres trwania umowy.
INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ OSTROŁĘCKIE
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOOCIĄGÓW I KANALIZACJI W OSTROŁĘCE SP. Z O.O.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/460WE (RODO),
Zamawiający informuje, że:
1. administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o.o. w Ostrołęce, ul. Kurpiowska 21;
2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Ostrołęckim Przedsiębiorstwie Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o.o.: iodo@opwik.pl;
3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu przygotowania i przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia/realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia pn. Dostawa posiłków profilaktycznych 2022/2023 dla
pracowników OPWiK Sp. z o.o. prowadzonym w trybie uproszczonym;
4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą podmioty uprawnione do uzyskania danych
osobowych na podstawie przepisów prawa;
5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów
określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
powszechnie obowiązującego prawa;
6. podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem uczestnictwa Wykonawcy w procesie
udzielenia zamówienia, konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7. w odniesieniu do Wykonawca danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,
że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
- na podstawie z art. 17 ust. 1,2 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-10-02 14:12 | Przetargi OPWIK | ZESTAWIENIE ZŁOŻONYCH OFERT |
Komunikaty