Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WT.236.1.51.2024 Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Termin:
Zamieszczenia : 03-10-2024 09:07:00
Składania : 11-10-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić aktualność złożonej oferty we wiadomości wysłanej z platformy zakupowej do Zamawiającej w terminie 1 dnia roboczego od zamieszczenia ogłoszenia w komunikacie publicznym o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej. Brak takiego potwierdzenia, równoważne będzie   z wycofaniem przez Wykonawcę złożonej oferty.

Faktury proszę wystawiać na adres e-mailowy szkoły cspspcz@cspsp.pl.

Oferty złożone przez wykonawców którzy w poprzednich postępowaniach złożyli oferty do CS PSP    a następnie je cofnęli nie będą brane pod uwagę przy ocenie nadesłanych ofert!

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa projekt biurowe.doc doc 48 2024-10-03 09:07:00 Kryterium
zestawienie asortymentowo-ilościowo-cenowe-załącznik nr 1..xls xls 72 2024-10-03 09:07:00 Kryterium
klauzula Rodo.docx docx 16.02 2024-10-03 09:07:00 Kryterium
oświadczenie przeciwko agresji na Ukrainę.docx docx 11.91 2024-10-03 09:07:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 artykuły biurowe zgodnie z umową projekt oraz zestawieniem asortymentowo-ilościowo-cenowym-załącznik nr 1 12 miesiąc - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z zapisami umowy.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Zgodnie z zapisami umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Umowa projekt - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję

umowa projekt biurow [...].doc

(0)
6 zestawienie asortymentowo-ilościowo-cenowe-załącznik nr 1 - Zestawienie asortymentowo-ilościowo-cenowe -załącznik nr 1 należy wypełnić o wymagane dane, podpisać przez osobę upoważnioną i załączyć do oferty. Oferty bez załączonego zestawienia asortymentowo-ilościowo-jakościowego -załącznik nr 1 nie będą brane pod uwagę

zestawienie asortyme [...].xls

(0)
7 Klauzula Rodo - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję

klauzula Rodo.docx

(0)
8 Oświadczenie o braku agresji na Ukrainę - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję

oświadczenie przeciw [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 116