Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-06-2024 11:49:00 |
Składania : | 15-07-2024 09:15:00 |
Otwarcia : | 15-07-2024 09:30:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
1. Przedmiotem
zamówienia jest usługa przeglądów technicznych respiratorów, diatermii oraz
ultrasonografów, zwanych dalej ,,sprzętem medycznym”. Przedmiot zamówienia
obejmuje również naprawy sprzętu medycznego.
2. Usługa będąca przedmiotem
zamówienia ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej
oraz wydłużenie bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż
parametry pracy sprzętu medycznego będą zgodne z założonymi przez
producenta wartościami.
3.
Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego
podlegającego usłudze przeglądów technicznych zawiera Załącznik nr 10 do SWZ. Wykaz sprzętu może ulec zmianie w przypadku
wycofania sprzętu medycznego z użytku przez Zamawiającego w trakcie realizacji
zamówienia.
4.
Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego
podlegającego usłudze naprawy zawiera Załącznik
nr 11 do SWZ. Wykaz sprzętu może ulec zmianie w przypadku wycofania sprzętu
medycznego z użytku przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia.
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-09-23 11:50 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2024-08-12 12:05 | Monika Wojciechowska | Wyniki postępowania |
2024-07-15 10:14 | Jacek Banaszak | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2024-07-15 09:15 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: USŁUGA SERWISU TECHNICZNEGO RESPISRATORÓW, DIATERMII I ULTRSONOGRAFÓW przeznaczył kwotę 516 699,00 zł brutto. zad 1 7 000,00 zad 2 107 000,00 zad 3 30 000,00 zad 4 50 000,00 zad 5 100 000,00 zad 6 4 000,00 zad 7 55 080,00 zad 8 43 820,00 zad 9 2 349,00 zad 10 9 396,00 zad 11 4 698,00 zad 12 4 698,00 zad 13 30 537,00 zad 14 4 698,00 zad 15 2 349,00 zad 16 39 933,00 zad 17 14 094,00 zad 18 7 047,00 |
2024-07-03 12:44 | Jacek Banaszak | Informacja nr 4 dla Wykonawców |
2024-06-28 10:18 | Jacek Banaszak | Informacja nr 3 dla Wykonawców |
2024-06-17 08:08 | Jacek Banaszak | Informacja nr 2 dla Wykonawców |
2024-06-13 08:23 | Jacek Banaszak | Informacja nr 1 dla Wykonawców |
Komunikaty