Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-06-2024 10:05:00 |
Składania : | 26-07-2024 09:15:00 |
Otwarcia : | 26-07-2024 09:30:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Przedmiotem
zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych dla potrzeb Oddziału Anestezjologii
zwanego dalej „sprzętem medycznym” do
siedziby Zamawiającego.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych
parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SWZ - zestawienie wymaganych minimalnych
parametrów.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę, instalację
oraz uruchomienie sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 6 do SWZ,
2) udzielenia instruktażu w zakresie obsługi
urządzenia medycznego o którym mowa w ust. 1, w
jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym
uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-10-02 10:15 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu (02-10-2024) |
2024-08-14 10:35 | Monika Wojciechowska | Wyniki postępowania |
2024-07-26 10:40 | Jacek Banaszak | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2024-07-26 09:15 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII przeznaczył kwotę 1 986 700,00 zł brutto w tym: Zadanie nr 1 – Aparat do znieczulenia z monitorem – 870 000,00 Zadanie nr 2 – Mobilny Aparat USG – 205 000,00 Zadanie nr 3 - Monitor hemodynamiczny z licencjami – 390 000,00 Zadanie nr 4 – Respirator stacjonarno-transportowy - 128 000,00 Zadanie nr 5 – Pompa infuzyjna do TCI – 22 800,00 Zadanie nr 6 – Pompa Infuzyjna strzykawkowa – 14 200,00 Zadanie nr 7 – Łóżko anestezjologiczne – 217 500,00 Zadanie nr 8 – System ogrzewania pacjenta – 139 200,00 |
2024-07-25 08:03 | Jacek Banaszak | Zamawiający udostępnia dokument JEDZ w wersji .XML |
2024-07-16 12:24 | Jacek Banaszak | Informacja nr 3 dla Wykonawców |
2024-07-16 12:23 | Jacek Banaszak | Informacja nr 2 dla Wykonawców |
2024-06-25 12:06 | Jacek Banaszak | Informacja nr 1 dla Wykonawców |
Komunikaty